Aynur Doğan - Rewend Şarkı Sözü





Rewend Kürtçe Şarkı sözü ve Türkçe Çevirisi
Şeva tarî şeva tarî eman eman...
Ez dîn kirim berdam dinê eman eman...
Ne li vir im ne li wê me
Ez kerenga ber bayê me

Du sîquling(quling) du bet im
Li diyarê mala ketim
Ramûsanê kîz û bûkan
Mala bavê emanet in!
Bilind firîm alçax ketim
Nesîbê huliyê beçal im
Rewend Türkçe Çevirisi - Göçebe
Karanlık gece, karanlık gece aman aman...
Beni delirtip dünyaya saldı aman aman...
Ne burda, ne ordayım
Ben rüzgarda savrulmuş kengerim

İki turnayım, iki yaban ördeğiyim
Evlerin diyarına düştüm
Kızların ve gelinlerin öpücükleri
Baba evine emanettir
Yüksek uçtum alçak düştüm
düzlükteki hindilerin nasibi gibi
(Son iki dizede klibin çevirisi ''Acımasız kartalın nasibi gibi, yüksek uçup alçak düştüm şeklindedir.'')

0 yorum:

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.