Koma Hîvron - Dicemidim Şarkı Sözü





Dicemidim
Min veşêre deşta min, min veşêre deşta min
Di şikeftên çavên xwe da, di şikeftên çavên xwe da
gulîyên xwe bike sitar,
gulîyên xwe bike xemla hêvîyên min
dicemidim dîsa...
Min veşêre, min veşêre
Min bedewiya xwe de veşêre
Di bêdawiya xwe de...
Çavên xwe ji min re veke
Derdê xwe ji min re bêje

Dicemidim min veşêre deşta min
Di şikeftên çavên xwe de biniqumîne
Guliyên xwe bike sitar,
Guliyên xwe bike xemla hêviyen min ku şabibe dilê min
Dicemidim min bedewiya xwe de veşêre, di bêdawiya xwe de
dicemidim min hembêz bike, dicemidim deşta min, min hembêz bike
Dicemidim...

Min bedewiya xwe de veşêre
Di bêdawiya xwe de...
Çavên xwe ji min re veke
Derdê xwe ji min re bêje

Üşüyorum
Sakla beni ovam, sakla beni ovam
Gözlerinin çukuruna, gözlerinin çukuruna

Saçlarının örgüsünü kurtuluşum yap
Saçlarının örgüsünü umutlarımın süsü yap
Üşüyorum yine...
Sakla beni, sakla beni
Beni güzelliğinde sakla
sonsuzluğunda...
Gözlerini bana aç
Derdini bana anlat

Üşüyorum sakla beni ovam
Gözlerinin çukuruna göm beni
Saçlarının örgüsünü kurtuluşum yap
Saçlarının örgüsünü umutlarımın süsü yapki sevinsin gönlüm
Üşüyorum beni güzelliğinde sakla, sonsuzluğunda...
Üşüyorum kucakla beni, üşüyorum ovam kucakla beni
Üşüyorum...

Beni güzelliğinde sakla
Sosuzluğunda...
Gözlerini bana aç
Derdini bana anlat.

0 yorum:

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.