Rojda - Xezal Şarkı Sözleri





 Xezal Kürtçe ve Türkçe Şarkı Sözleri
 Ji bo xezal çûm Şengalê
 Nêçîra min çav belek e
 Nêçîr dabû nav darikan
 Min avît pişt bizirêkan

 Lê xezalê lê delalê
 Keça Kurd'a lê xezalê

 Vay li minê, vay li minê
 Ceylan hê zar bû
 Çavê wê hê ji lîstikan bû
 Dilê wê weke zarokan jiyan dixwest
 Ew bû xeyalên zarokên aşitîxwaz
 Ceylaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnn

 Kerî hatin ber bi avê
 Yek xezal bû bi hezaran
 Rêhevalê çiya û baniyan
 Tu azad bijî xezalê

 Lê xezalê lê delalê
 Keça Kurd'a lê xezalê
 Lê xezalê, lê xezalê

 Türkçe çevirisi: Hazal(Ahu) 
 Hazal için Şengal'e gittim
 Avım kara gözlüdür
 Ağaçlıkların arasına çektim avımı
 (?)bizirêk(?)ların arasına attım

 Hey hazal, hey güzel
 Kürtlerin kızı hey hazal

 Vay bana vay bana
 Ceylan hala çocuktu
 Gözleri hala oyunlardaydı
 Gönlü çocuklar gibi yaşamayı istiyordu
 Bu isteği artık barış isteyen çocukların hayali oldu
 Ceylaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnn

 Sürü geldi su kenarına
 Bir hazal oldu binlercesi
 Dağların ve bayırların yol arkadaşı
 Sen özgür yaşa Hazal

 Hey hazal, hey güzel
 Kürtlerin kızı hey hazal
 Hey hazal, hey hazal

0 yorum:

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.