Rojda - Gelmiş Bahar Şarkı Sözleri





 Gelmiş Bahar Geçmiş Yazlar Kürtçe ve Türkçe Sözleri
 Gelmiş bahar geçmiş yazlar neyleyim
 Dinleyin derdimi dağlar söyleyim
 O yardan bir haber verin
 Öleyim Vallah vallah
 Öleyim billah billah
 Öleyim vallah vallah

 Hat havîna gûndê me lê wextê reza
 ( Bağ zamanında köyümüzün yazında geldi )
 Min got şevê digot lê lê di nav peza
 ( Akşam derdim, derdi ki şimdi koyunlar arasında )
 Ez ê te birevînim lê şewq da reza
 ( Seni kaçıracağım bağlara parıltı vurduğunda )
 Were were lê dîlberê were were
 ( Gel gel güzelim gel gel )
 Lê esmerê were were
 ( Hey esmerim gel gel )

 Halim çok perişan bağrım yaralı
 Bu dünyada bir yar sevdim el aldı
 Halim çok perişan bağrım yaralı
 Bu genç yaşta bir yar sevdim el aldı
 Konuşacak eşim dostum kalmadı
 Vallah vallah kalmadı billah billah
 Kalmadı vallah vallah
 Toplayacak bir tek gülüm kalmadı
 Vallah vallah kalmadı billah billah
 Kalmadı vallah vallah
 Konuşacak eşim dostum kalmadı
 Vallah vallah kalmadı billah billah
 Kalmadı vallah vallah
 Gotin û Muzîk : Gelêrî (Söz ve Müzik : Anonim) 
 Çavkanî (Kaynak) : Ayşe şan

0 yorum:

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.