Devran Arhat û Hemê Hacî - Ez Helandim Şarkı Sözleri





Ez Helandim Kürtçe Şarkı Sözleri ve Türkçe Çevirisi
Ka ew soza te dabû min
Bêje ka tu li ku yî yara min
Agir berda te wî dilê
Çima nayê dilxwaziya min
Agir berda te wî canê
Çima nayê mikana min

Ez helandim ez helandim
Keçika Seyda ez helandim
Bona eşqa vî evînê
Dixtor hekîm ez gerandim

Dua dikir min şev û roj
Carek dinê te bidîta
Dilê bavê te kevir bû
Te girt da welatê 'evda
Dilê bavê te kevir bû
Te girt şand welatê dûr da

Ez helandim ez helandim
Keçika Seyda ez helandim
Bona eşqa vî evînê
Dixtor hekîm ez gerandim

Ez Helandim Türkçe Çevirisi
Hani verdiğin o söz
Söyle hani neredesin yarim
Ateş düşürdün sen bu kalbe
Neden gelmezsin sevdiğim
Ateş düşürdün sen bu kalbe
Neden gelmezsin mekanıma

Eritti beni eritti beni
Seyda'nın kızı eritti beni
Bu sevdanın aşkına
Doktor ve hekimlerde gezdirttin

Dua ederdim gece gündüz
Bir daha seni görebilmek için
Babanın kalbi taştı
Seni yabancı şehirlere verdi
Babanın kalbi taştı
Seni uzak şehirlere gönderdi

Eritti beni eritti beni
Seyda'nın kızı eritti beni
Bu sevdanın aşkına
Doktor ve hekimlerde gezdirttin

0 yorum:

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.