Raperîn - Xapînok Şarkı Sözleri





Xapînok  Kürtçe Şarkı Sözleri ve Türkçe Çevirisi
Jiyana derewîn

Te ez xapandim bi derewan
Te ez qetandim ji hêviyan
Te ez xapandim bi xeyalan

Qet nizanim çi bêjim
Qet nemaye halê min
Tu jî vegere ji min
Ez serserî me çi bikim

Qet nizanim çi bêjim
Qet nemaye halê min
Tu jî vegere ji min
Beredayî me çi bikim

Evîna derewîn
Te xwe veşartî û revî ji min
Tu kulekî bûy di nava jina min
Çi bikim êdî şermezarkin

Qet nizanim çi bêjim
Qet nemaye halê min
Tu jî vegere ji min
Ez serserî me çi bikim

Qet nizanim çi bêjim
Qet nemaye halê min
Tu jî vegere ji min
Beredayî me çi bikim

Xapînok Türkçe Çevirisi
Yalancı hayat
Yalanlarınla kadırdın beni
Umutlarımdan kopardın beni
Hayallerle kandırdın beni

Ne yapacağımı hiç bilmem
Kalmamıştır takatim
Dön bana
Serseriyim ben ne yapayım

Ne yapacağımı hiç bilmem
Kalmamıştır takatim
Dön bana
Başıboşum ben ne yapayım

Yalancı aşk
Saklanıp kaçtın benden
Hayatımda bir yara oldun
Ne yapayım artık, kınayın beni

Ne yapacağımı hiç bilmem
Kalmamıştır takatim
Dön bana
Serseriyim ben ne yapayım

Ne yapacağımı hiç bilmem
Kalmamıştır takatim
Dön bana
Başıboşum ben ne yapayım.

0 yorum:

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.