Raperîn û Seyda Perînçek - Piştî Te Şarkı Sözleri





Piştî Te Kürtçe Şarkı Sözleri ve Türkçe Çevirisi

Gava tu çû -         Gittiğin vakit,
Dil ma li dû... -     Ardında kalbim kaldı...
Ez û ez man rûbirû... – Kendimle yüzyüze, birbaşıma…
Evîn dijwar e, -    Aşk zordur,
Tev pêt û ar e. -    Alev ve yangındır.
Birînên xedar mane bêçare... – Ölümcül yaralarım ilaçsız kalmış...
Bi hêvî bûm, -      Ümidim vardı,
Min gotê were, -   O’na dön dedim,
Min ji ku zanîbû, - Nerden bilecekti ki,
Tu venagere... -    Asla geri dönmeyeceğini…
Ez canê te bûm, - Canındım,
Tu cana min bû -  Canımdın,
Ji te qetandin, -     Senden kopmak,
Bo min mirin bû... – Bana ölümdü...
Ez nêzî te bûm -    Sana yakınlaştıkça
Tu dûrî min bûy, -  Benden uzaklaştın
Ez tim ê te bûm, -  Ben hep senin iken,
Tu ya yekî din bûy… – Sen ise başkasınındın…
Ez mirî me -           Ölüyüm ben
Tu zindî ye, -          Sen ise hayat dolu (canlı)
Min ji ku zanîbû, -  Nereden bilecektim ki,
Te min kuştiye… -  Beni öldürenin sen olduğunu…
Ez Memê te bûm, - Senin Mem’indim
Tu nebûyî Zîn. –     Ama Sen Zin olamadın
Piştî tu çuyî, -        Gidişinle,
Bûm har û dîn... –  Deli divane oldum
Ketim ranebûm, -   Düştüm de kalkamadım,
Carek şa nebûm. – Bir kere olsun mutlu olamadım
Ên ku min dikuşt, - Beni öldürenler,
Xeyalên te bûn… - Senli Hayallerimdi…
Dilê min sêwî -        Kalbim yapayalnız,
êşeke bêdawî. -       Sonsuz bir acıyladır.
Nema zindî dibin, - Artık canlanamaz,
Hêviyên mirî... -      Ölen umutlar...

0 yorum:

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.