Tarûmar (Raperîn ü Mirady) Şarkı Sözleri

 Raperîn ü Mirady - Tarûmar Şarkı Sözleri ve Türkçe Anlamı, Te li min, te li min, te li min çi kir? Te birîna, te birîna dilê min vekir Te mala’m xeraw kir, ‘emrê min talan kir Te rojên ronahî li min reş û tarî kir



Raperîn ü Mirady - Tarûmar Şarkı Sözleri ve Türkçe Anlamı

Te li min, te li min, te li min çi kir?
Te birîna, te birîna dilê min vekir
Te mala’m xeraw kir, ‘emrê min talan kir
Te rojên ronahî li min reş û tarî kir

Sen bana, sen bana sen bana ne ettin?
Sen yarasını, sen yarasını açtın kalbimin
Evimi yıkıp, ömrümü talan ettin
Aydınlık günleri bana zifiri karanlık eyledin

Çima çima zalimê, tu wusa dikî
Xayîn tu min dikujî, tiştek nabêjî

Neden neden zalim, böyle yapıyorsun
Hain, beni öldürüp, birşey söylemiyorsun

Ez bûm li hêviya te, ez bûm bendewar
Te ez kirim dîn û har, kirim tarûmar
Bûm dildarê te yarê, vê jehra evînê vexwar
Bûm aşiqê te yarê, mam bê war û bê bihar

Seni bekledim, oldum bekleyenin
Beni deli divane edip, tarumar ettin
Gönül verenin oldum yarim, aşkın zehrini içtim
Aşığın oldum yarim, yersiz, baharsız kaldım

Çima çima zalimê, tu wusa dikî
Xayîn tu min dikujî, tiştek nabêjî

Neden neden zalim, böyle yapıyorsun
Hain, beni öldürüp, birşey söylemiyorsun

Raperîn ü Mirady Tarûmar Şarkı Sözleri Tarûmar Sözleri Türkçe Çevirisi

0 yorum:

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.