Burhan Berken - Gulfiroş Şarkı Sözleri





Gulfiroş Kürtçe ve Türkçe Sözleri
Ez ji xew rabûm  - (Uykudan uyandım )
Gulfiroşek dît  - (Bir gül satıcı gördüm )

Pir gelek şa bûm  - (Çok fazla sevindim )
Gul bi dil didî  - (Gülü kalbe karşılık verir )

Hebû me yek dil  - (Bizde bir kalp vardı )
Tev jan û kul bû  - (Hepsi sızı ve yaraydı )

Ne bûme bawer  - (İnanamadım )
Gul bi dil didî  - (Gülü kalbe karşılık verdiğine )

Bazar me kir go,  - (Pazarlık Yaptım, )
ser bi ser nadim  - (Başa Baş Değişmem dedi )

Ê gulperest bî,  - (Güle Tapan, )
Can û dil didî.  - (Canınıda Kalbinide Verir dedi )

Min go kî didî,  - ( - (Kim Veriyor, dedim, )
Can û dil bi gul,  - (Canını da Kalbinide bir güle )

Go: ev bazar e,  - (Bu Pazarlıktır Dedi, )
Dil bi kul didî.  - (Kalbi yaraya Değişirsin )  )

Min can û dil dan  - (Ben canımı ve kalbimi verdim )
Dil kiriye qêrîn  - (Kalbim feryad etti )

Go ho cegerxwîn  - (Dedi Hey Cegerxwin, )
Dil bi gul didî  - (bir güle değişirsin gönlünü )

Helbestvan : Seydayê Cegerxwîn - (Şair : Üstat Cegerxwîn )

0 yorum:

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.