Serap Sönmez - Were Rindê Kürtçe Şarkı Sozü





Were rindê Türkçe ve Kürtçe Sözleri
Were rindê rindê rind rindê go
- (Gel güzelim güzelim güzelim )
Ez heyrana bejna zirav im
- (Güzele dedim ki, ince endamına hayran olam  )
Guharê bi guho
- (Kulağındaki küpelere )

Were rindê rindê rind rindê go
- (Gel güzelim güzelim güzelim )
Ez heyrana bejna zirav im
- (Güzele dedim ki, ince endamına hayran olam  )
Zêrê bi histûho
- (Boynundaki altınlara )

Ger ez rinda xwe birevînim
 - (Gerek güzelimi kaçırayım )
Ger ez kewa xwe birevînim
- (Gerek kekliğimi kaçırayım )
Kesek tune ji min şîvo evînê hevo
- (Kimse yoktur bana ...?... )

Were rindê rindê rind rindê go
- (Gel güzelim güzelim güzelim )
Ez heyrana bejna zirav im
- (Güzele dedim ki, ince beline hayran olam  )
Guharê bi guho
- (Kulağındaki küpelere )

Were rindê rindê rind rindê go
- (Gel güzelim güzelim güzelim )
Ez heyrana bejna zirav im
- (Güzele dedim ki, ince endamına hayran olam  )
Zêrê bi histûho
- (Boynundaki altınlara... )

0 yorum:

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.